8. srpna 2020

Vítejte!

Zdravím všechny, kteří si čtou tento článek,

po delším rozjímání jsem se rozhodla vrátit se zpět ke psaní blogu. Blog jsem si vedla už léta, ale v posledních měsících se moje aktivita přesunula spíše na sociální sítě. Na sociálních sítích je všechno mnohem rychlejší, není potřeba příspěvky nějak zvlášť rozmýšlet dopředu, prostě vyfotíte, někdy upravíte a postnete. Asi to znáte :) Blogy už moc v kurzu nejsou, což chápu, ale myslím si, že pokud si můj, po letech tématicky zaměřený blog najde svoje čtenáře, mohlo by to být příjemné trávení volného času. 

How Much Is the Music Industry Really Worth?

Ačkoliv je to už jasné z názvu blogu, chci psát o hudbě. Hrozně ráda poslouchám hudbu, různé žánry, ale nejvíce pak pop. Mám ráda mainstreamové žánry, najde se tu jak dobrá, tak špatná hudba, není třeba ho odsuzovat jenom proto, že se někdo rozhodl dát mu nálepku "mainstream". Rocku nebo metalu tady asi moc nenajdete :) Ale třeba se na nějaké takové album taky dostane. Nebráním se ničemu. Zatím jsem žádné recenze na alba nepsala, takže na mě pohlížejte jako na začátečníka.

Doufám, že se blog najde časem svoje čtenáře

Zatím ahoj :)

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že pořád někdo stojí o to psát blogy, protože co si budem, v poslední době to dost upadá. Ať se Ti daří a blog najde své čtenáře! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Teď ještě ruší úplně doménu blog.cz, takže komunita se těžko tvoří. A děkuji :)

      Vymazat
  2. Přeji hodně štěstí!! :) Bejvávalo, kdy jsem psala taky o hudbě...přecházela jsem na blogspot, že budu pokračovat stejně a ta hudba postupně upadala. Ale jelikož skončil blog.cz, tak třeba nějaké články z reviduji. Uvidíme ještě, jako stejně momentálně nemám čas vůbec se blogování věnovat... Ale Tobě to snad vydrží :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář