4. září 2020

Páteční novinky (4)

Je tu opět pátek a s ním i pravidelná nálož novinek. I tento týden jich je poměrně dost. Dokonce jsem udělala výjimku a zařadila jsem sem i českou písničku. Jakou, to se dozvíte po rozkliknutí článku 😀

☆ Birdy - Open Your Heart

Anglická zpěvačka Birdy chystá zkraje roku 2021 vydat nové album, ale ještě předtím vydá jedno EP s názvem Piano Sketches a to vyjde 6. listopadu. "Nemůžu se dočkat, až ho uslyšíte! Všimla jsem si, že se hodně z vás ptá na novou hudbu a doufám, že se vám tyhle písničky, které jsem napsala v posledních letech, budou líbit. Jsou pro mně opravdu výjimečné," napsala Birdy na svém instagramu. Klavírní balada určitě potěší nejenom fanoušky zpěvačky, ale i všechny romantické duše.

Ava Max - OMG What's Happening

Ava Max se pečlivě připravuje na vydání svého debutového alba Heaven & Hell, které se spatří světlo světa už za 2 týdny. Píseň je už 7. singl z alba, což je docela vysoké číslo, na album o 15 písních. Myslím, že patří k tomu lepšímu, co si zatím od Avy Max můžeme poslechnout. Produkce je skoro stejná jako u předchozích singlů, taky ji má stále na starost producent Cirkut. No uvidíme, sama jsem na album zvědavá, takže očekávejte recenzi.


SZA ft. Ty Dollar Sign - Hit Different

Nový singl Hit Different od americké zpěvačky/rapperky SZA vyšel navzdory sporům zpěvačky a jejího vydavatelství ohledně její schopnosti vydávat novou hudbu. SZA se k tomu vyjádřila na twitteru a vyzvala fanoušky k podpoře hastagem #FreeSZA. Zpěvačka popsala svůj vztah s vydavatelstvím slovem rukojmí. Refrén je sice trochu opakující se, ale jinak jde o zajímavé R&B.


FINNEAS  - What They'll Say About Us

Možná vám Finneas přijde povědomý. Aby ne, jde o staršího bráchu Billie Eilish. Píše s ní hudbu, objevil se v jejích videoklipech (například Everything I Wanted) a je pro ní obrovskou podporou. Má ale i svoji vlastní tvorbu. Minulý rok vydal i svoje první EP Blood Harmony a nová skladba What They'll Say About Us se objeví na chystané deluxe verzi. Finneas uvedl, že inspirací mu byla účast na protestním shromáždění a čtení příběhu zesnulého herce Nicka Cordero. "Někteří to překonají a probudí se znovu. Jiní bohužel ne. Tato píseň je věnovaná všem, kteří tento rok museli trpět," řekl magazínu NME. 

Kryštof - Milan Baroš

Kapela Kryštof složila "poctu" slavnému českému fotbalistovi Milanu Barošovi v nové písničce, která nese jeho jméno. Milan Baroš ukončil profesionální kariéru, je fanouškem Kryštofů a Richard Krajčo je zase fanouškem fotbalu. "Mám pěknou sbírku videí, kde se Milan pokouší zpívat naše písně. Vždy je dostanu ke zhodnocení. Slíbil jsem, že je nikdy nikomu neukážu," řekl frontman kapely. Melodii nejspíše poznáte z písničky Na viděnou, kterou Kryštof nedávno vydali.

Zdroje

Instagram: @birdyinstagram

https://musicserver.cz/clanek/64115/krystof-milan-baros/

https://en.wikipedia.org/wiki/Heaven_%26_Hell_(Ava_Max_album)

https://genius.com/Sza-hit-different-lyrics

https://pitchfork.com/news/sza-shares-video-for-new-song-hit-different-with-ty-dolla-dollarign-watch/

https://www.nme.com/news/music/finneas-oconnell-new-single-what-theyll-say-about-us-2743920

1 komentář:

  1. Děkuju za tipy! :) Já už mám fakt krizi, že nevím co poslouchat a nové písničky mě úplně míjí ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář