14. srpna 2020

Páteční novinky (1)

V této pravidelné týdenní rubrice se podíváme na novinky, které vyšly v posledním týdnu, obvykle tedy v pátek, ale může se tady objevit i něco pár dní starého. Asi víte, že v pátek většinou vychází nová hudba. Proč zrovna v pátek? Jedná se pouze o marketingový tah, aby se píseň nebo album umístila v hitparádách - zejména pak Billboard počítá popularitu/prodejnost od pátku do čtvrtka následujícího týdne ("weekly tracking period for sales"). Pojďme se tedy podívat, co nového vyšlo v tomto týdnu.

☆ Miley Cyrus - Midnight Sky

Miley Cyrus už rok nic nevydala. Ale teď se zdá, že je konečně zpátky. Miley sice nebyla nikdy moje oblíbená zpěvačka, ale má určité charisma. Z jejího posledního EP She Is Coming mě oslovila především Mother's Daughter, takže jsem doufala v něco podobného. Midnight Sky se ale veze na vlně 80. let, která je v posledním roce velmi oblíbená (The Weeknd, Ava Max nebo Dua Lipa) a to se mi líbí (miluju osmdesátky). Zalíbila se mi na první poslech, je velmi chytlavá. Miley zatím neoznámila datum jejího nového alba She Is Miley Cyrus, možná už to nebude moc dlouho trvat, jelikož už bylo odloženo z minulého roku. Snad jí do té doby odroste ten hrozný účes alá Jágr. 😂Miley se skladbou zároveň vydala i video, které sama režírovala a na které se můžete podívat na jejím oficiálním Youtube kanálu. 


Dua Lipa ft. Madonna & Missy Elliot - Levitating (Remix)

Dua Lipa vydala teprve před několika měsíci album Future Nostalgia. Na albu se nachází i píseň Levitating, která bude také součástí jejího prvního remixového alba s názvem Club Future Nostalgia: The Remix Album, kam si pozvala spoustu známých hostů. Remixové album vyjde už za 2 týdny a čekání si můžeme zpříjemnit remixem Levitating spolu s Madonnou a Missy Elliot. Madonnu mám ráda, znám její hlas, ale tady bych ji (hlavně ze začátku) vůbec nepoznala. Je známo, že Madonna moc spoluprací nedělá, takže chápu, že Dua Lipa remix hodně vyhajpovala, sice to není taková pecka, ale líbí se mi. Díky Missy Elliot píseň zní spíše jako něco, co by vydala Charli XCX. Pořád asi budu raději poslouchat originál.

Charlie Puth ft. blackbear - Hard On Yourself

Charlie Puth chystá už 3. studiové album a Hard On Yourself je druhá ochutnávka, kterou zveřejnil. Od singlu How Long? sice žádný velký hit nezaznamenal, ale co není může být, a naopak zpěvák a rapper blackbear roste na popularitě. Nečekala jsem od této písničky nic, protože ani jednoho interpreta aktivně neposlouchám, ale zní to docela slibně. Zní jako typická rádiovka, ale tentokrát bych to rádio nevypla.


Alicia Keys ft. Khalid - So Done

Alicia Keys odsunula vydání svého 7. studiového alba nazvaného jednoduše ALICIA kvůli pandemii, takže jsme se zatím dočkali jen singlů. Předchozí singl Underdog možná znáte i z českých rádií. Alicia Keys k písni řekla, že dovede fanoušky "do tranzu". Alicia k Khalid mají oba příjemné hlasy a skladba se hezky poslouchá, je uklidňující, ale není nudná. Níže se můžete podívat na oficiální videoklip.


FLETCHER - If I Hated You

Americkou zpěvačku Fletcher jste možná zaznamenali díky singlu Undrunk z roku 2019. Zpěvačka má na kontě zatím dvě EP a na debutové album se zatím čeká. Fletech o singlu prozradila: "If I Hated You je o růstu, o tom, že dělám věci, které musím a o důvodech, proč s někým teď nemůžu být. Bylo bych jednoduchý kdybych tě nenáviděla. Kéž bych mohla udělat nějakou blbost, abych tě donutila mě nenávidět."

Do komentářů mi můžete napsat, která z uvedených novinek (případně mnoha dalších) vás v tomto týdnu zaujala.

Zdroje:

https://www.billboard.com/articles/columns/pop/9433998/miley-cyrus-midnight-sky-single-video

https://www.billboard.com/articles/columns/pop/9434307/alicia-keys-khalid-so-done

https://en.wikipedia.org/wiki/Club_Future_Nostalgia:_The_Remix_Album

https://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Puth_discography

https://en.wikipedia.org/wiki/Alicia_(album)

https://genius.com/Alicia-keys-so-done-lyrics

https://genius.com/Charlie-puth-and-blackbear-hard-on-yourself-lyrics#about

https://flaunt.com/content/flaunt-premiere-fletcher-unleashes-if-i-hated-you

2 komentáře:

  1. MC se mi docela líbí :). Dua Lipu mám ráda to nové album, ale remixy asi nebudou nic pro mě. Charlie zní fakt fajn, ale poslouchat ho pravděpodobně nebudu. Alicia se mi nelíbí :D. Jo poslechnout si tu poslední několikrát, tak mě určitě chytne... Undrunk si vůbec teda nevybavuji, že bych ho slyšela.

    Líbí se mi tvoje komentáře k písním a taky chválím uvedení zdrojů ;).

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář