11. prosince 2020

Páteční novinky (17)

☆ Taylor Swift - willow

Pro Taylor Swift je rok 2020 skutečně plodný rok. Nejen že v létě překvapila albem Folklore, ale 2 týdny před Vánoci překvapila ještě více albem Evermore, který je podle jejích slov "sesterským albem". Taylor si zkrátka jede podle sebe - už má "odpracováno", fanoušků má dost po celém světě a teď se může zaměřit skutečně jen na hudbu. Evermore jsem ještě neslyšela, ale moc se na něj těším. Videoklip k prvnímu singlu Willow je očividně inspirovaný Alenkou v říši divů a navazuje na předchozí Cardigan. Jsem si jistá, že dokáže vykouzlit pěknou adventně-vánoční atmosféru.


Twenty One Pilots - Christmas Saves The Year

Christmas Saves The Year je první vánoční píseň od kapely Twenty One Pilots. Jedná se o docela originální Vánoční kousek. Po divokém roce 2020 se zdá, že Vánoce jsou to jediné, co nám tento rok zachrání - tedy, nechci říkat hop dokud nepřeskočím, ale doufejme, že alespoň ty prožijeme v klidu a pohodě - protože to potřebujeme ze všeho nejvíce.


The Neighbourhood - Stargazing

Kapela The Neighbourhood letos vydala album Chip Chrome & The Mono-Tones, které jako dárek před Vánoci doplnila o 4 nové písně a vydala deluxe verzi. I přes stálou popularitu kapely se album u širšího publika moc neuchytilo. Uvidíme, třeba tomu nový materiál napomůže.



Gwen Stefani - Let Me Reinstroduce Myself

Gwen Stefani vydala po delší době singl, který není vánoční a ani to není duet s jejím manželem. Let Me Reinstroduce Myself má být první singl z jejího nadcházejícího alba. Nahrávat nový materiál byl podle Gwen neočekávaný krok. Proč se rozhodla napsat píseň v rytmu reggae vysvětluje tak, že tento žánr byl vždy anti-rasistický: v 70. letech, v 90. letech a i dnes je to aktuální téma. Gwen Stefani snad vůbec nestárne - jak vzhledem, tak hudbou.



Britney Spears ft. Backstreet Boys - Matches

Britney Spears nemůže nahrávat novou hudbu, což ale nahrávací společnosti nevadí a dělá co může, aby Britney ještě více "podojila" a vydává staré materiály. A tím se jejímu poslednímu, 4 roky starému albu Glory dostalo deluxe verze, kde můžete najít nové písně Mood Ring, Swimming In The Stars a Matches ve spolupráci s Backstreet Boys. Jedná se o staré písně, tudíž si nedělejte iluze, že by Britney něco nového nahrávala - nenahrává a možná ještě dlouho nebude. A tak, zatímco je Britney stále vězněná ve svém sídle, její otec a nahrávací společnost vesele hrabou další peníze. A ještě to přehnali s autotune.



3 komentáře:

  1. Mně se teďka hrozně zalíbila písnička od Shakiry a Black Eyed Peas😁. Prvně jsem si řikala, že nic moc, ale nakonec se mi fakt líbí. Sice je takový letní, ale to nevadí 😍.

    PŘES 30 TIPŮ NA NETRADIČNÍ DÁRKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NENAPADLY 🎁 | VÁNOCE | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční písničky nesmí chybět, koukám, že Twenty one pilots nešláply vedle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evermore jsem už překvapivě slyšela...moc na podobnou hudbu nejsem, ale docela mi to zrovna padlo do noty, takže když bude nálada na takovou hudbu, ráda si pustím. Willow se mi líbí asi nejvíce, ale postřehla jsem tam i další pár songů, které mají potenciál se dostat do mých oblíbených.

    T1P - docela pohodová vánoční píseň :) dám do vánočního playlistu (který jsem loni mimochodem ani nestihla pustit, ach jo :D). Jinak doufám, že si měla na konec klidné vánoce :D já vánoce jo, ale pak nejen mě ale i dalším blízkým lidem se to docela dost krutě ještě posralo :(
    Stargazing je také příjemná na poslech :).

    Britney ani radši nehovořím :D. A Gwen mě nějak neuzajala...

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář