8. ledna 2021

Páteční novinky (19)

☆ London Grammar - Lose Your Head

Anglická indie popová kapela London Grammar také na letošní rok připravuje nové album s názvem Californian Soil, které mělo vyjít v únoru, ale bylo přesunuto na 9. duben letošního roku. Musím se přiznat, že London Grammar moc neznám, ale Lose You Head mně nejspíš donutí se o ně více zajímat. 😊


MOD SUN ft. Avril Lavigne - Flames

Jestli se Avril Lavigne vrací k pop-punkovým kořenům nebo je písnička Flames ve spolupráci s hudebníkem MOD SUN pouze jednorázová záležitost, je otázka, na kterou vám teď neodpovídám. Píseň se každopádně objeví na letošním novém albu od MOD SUN. Oceňuji tu pop-punkovou nostalgii, každopádně text asi moc práce nedal. Škoda.


ZAYN - Vibes

Svoji novou píseň věnuje Zayn opět své přítelkyni Gigi Hadid. Jde o příjemné R'n'b. Píseň Vibes najdete na Zaynově novém albu s názvem "Nobody's Listening" (jestli je to vhodné jméno nejspíš rozhodnou hudební fanoušci 😂), které vyjde už 15. ledna, tedy přesně za týden a podle Zayna půjde o jeho nejosobnější projekt. 


Zara Larsson ft. Young Thug - Talk About Love

Nový singl Zary Larsson doprovází videoklip se zajímavou choreografií. Písni vypomohl Young Thug a podle mého názoru se jedná o povedenou skladbu. Najdete ji i na novém albu, které se bude jmenovat Postergirl a vyjde 5. března. 


The Pretty Reckless ft. Tom Morello - And So It Went


Kapela The Pretty Reckless si přizvala ke spolupráci kytaristu Toma Morello a nahráli skladbu And So It Went. Píseň se brzy objeví na novém albu kapely s názvem Death by Rock and Roll, které vyjde 12. února. Myslím, že se píseň zařadí mezi mé oblíbené od této kapely. Bohužel mi sem nejde vložit, ale můžete ji najít na streamovacích službách (včetně YT).


1 komentář:

  1. Avril a TPR jsem už slyšela. Upřímně od té písničky jsem čekala, že tam bude víc Avril, ale ok. Jinak se mi od něj líbí hodně I remember way too much. TPR mám nejradši jejich album Light Me Up, takže s tímhle moc spokojená nejsem no :D.
    London Grammar jé od nich jsem taky kdysi měla něco ráda :D. Musím si to jít dovyhledat :D. Ale toto jde taky mimo mě :D.
    Ten Zayn zní nadějně :). Zara je taky docela fajn.

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář