6. února 2021

Páteční novinky (23)

☆ Hayley Williams - My Limb

Hayley Williams se nedávno nechala slyšet, že nahrává svůj vlastní folklore. V narážce na jedno z alb Taylor Swift tím myslela album, které napsala celé sama, nahrála u sebe doma a vydala nečekaně. Toto album dostalo jméno Flowers For Vases/descansos a oznámilo ho jen pár hodin před oficiálním zveřejněním, což bylo 5. února. Její druhé studiové album je prequel debutu Petals For Armor, které vyšlo na jaře minulého roku. V porovnání s debutem je intimnějšího a osobnějšího rázu a vstupuje do vod alternativních žánrů popu a rocku.


Cardi B - Up

Jestli se vám předchozí singl od Cardi B zdál "až moc sexy", s Up budete nejspíš spokojeni. Podle Cardi B je to návrat k jejímu předchozímu stylu, který jste mohli najít na několik let starých mixtapech. Cardi B je pověstná svými drzými, ale přesto vtipnými texty, a Up je jeden z nich. Tento singl se objeví taky na jejím nadcházejícím albu, který vyjde s největší pravděpodobností letos.


Sam Fischer & Demi Lovato - What Other People Say

"Text této písně je pro mně tak specifický, že se nemůžu dočkat, až se o ní s vámi podělím," prohlásila Demi Lovato před vydáním společné písně s australským zpěvákem Samem Fischerem. Dále prozradila, že píseň je to tom, jaké to je ztratit skutečnou část sebe, když chcete potěšit lidi kolem sebe nebo společnost. Výsledek dopadl dobře, především refrén je chytlavý, ale nikoliv otravný. 


David Guetta & Sia - Floating Trough Space

O kolikátou spolupráci australské zpěvačky Sii a francouzského DJ Davida Guetty jde? Popravdě, už jsem ztratila přehled, ale nevadí mi to, protože jde o sázku na jistotu - z této dvojice téměř vždy vyjde něco zajímavého. Píseň pochází z alba Music - Songs From And Inspired By The Motion Picture, které vydá Sia už příští týden, 12. února. Music je film, jehož režie se ujala právě Sia a doplnila ho i svou hudbou. Na film se budete moct podívat také příští týden. Ve filmu (ani ve videoklipu níže) nebude chybět Maddie Ziegler, se kterou Sia spolupracuje už několik let.


Allie X - GLAM!

Kanadská zpěvačka Allie X prozradila, že píseň GLAM! je jedno z jedna z jejích oblíbených demo nahrávek, které před pár lety umístila na dotisk alba CollXtion I. Taky prozradila, že píseň je o tom, jak opustila Toronto a začala se věnovat hudbě. Pokud máte náladu na bubblegum pop ve stylu Britney Spears, doporučuju tlačítko play na videu níže.


4 komentáře:

  1. Já poslouchám pořád dokola svoje klasiky, nic nového co by mě hodně zaujalo jsem v poslední době neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z nich zatím neznám, ale nejsou špatné. :) Já jsem spíše zastánce starších hitů, jsem v tomhle konzerva. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím tady s Pájou nade mnou. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo ani jednu ze zmíněných neznám, ale otestuji to jako pracovní playlist! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář