27. června 2021

Páteční novinky (42)

☆ Doja Cat ft. The Weeknd - You Right

Tento pátek vydala Doja Cat své třetí studiové album Planet Her, které vzápětí doplnila také deluxe verzí, která obsahuje celkem 9 písniček. Druhým singlem z tohoto alba je písnička You Right, kterou nahrála ve spolupráci s The Weekndem. Nové album této zpěvačky je více popové a R&B a více v souladu s trendy než její předchozí, přesto jde ale o zajímavý kousek, který stojí za poslech. V doprovodném Doja Cat a The Weeknd představují znamení, zpěvačka Váhy a zpěvák Vodnáře.

Ed Sheeran -  Bad Habits

Písničkářské období Eda Sheerana je nejspíš nadobro pryč a pokud se vám líbilo, nový singl budete trávit špatně. Písnička jako taková není špatná, možná kdyby byla z produkce Clean Bandit, neřekla bych nic, ale bohužel, zdá se mi neosobní a otravný již po prvním poslechu. Nazpívat by jí mohl nejspíš kdokoliv, protože jakýkoliv zpěvákům rukopis je fuč. Doprovodný videoklip je dobře odvedená práce, nicméně nová image mi k Edu Sheeranovi moc nesedí, celé je to takové bizarní a divné. Každý nemůže být Harry Styles. Nicméně stále doufám, že takto nebude znít celá zpěvákova nová deska.


Ben Cristovao - Stopařův průvodce

„Album JENTAK je další semestr mých individuálních studií hudby a textařiny. Snažím se neustále zlepšovat a rozšiřovat si v tomto umění obzory. Jsem rád, že jsem pro tuhle kapitolu narazil na Filipa Vlčka. Každý song je žánrově trochu jiný, ale pojí je Filipův rukopis, moje nepravidelná textově-dějová linka a hlavně kapela, se kterou hraju už spoustu let a kterou jsem konečně mohl naplno zapojit," řekla zpěvák Ben Cristovao o novém albu, které vyšlo tento pátek. Obsahuje pouze 7 písniček, ale fanoušky jistě potěší. 




Bastille - Distorted Light Beam

Bastille se patrně připravují na vydání své čtvrtého studiového alba, jehož prvním singlem je skladba Distorted Light Beam. S písničkou jim pomohl Ryan Tedder z OneRepublic. Zpěvák kapely Dan Smith, popsal písničku jako "euforickou" s čímž musím souhlasit. K písničce natočili také futuristický videoklip, který mi připomíná seriály Black Mirror.




Willow - Lipstick

Zpěvačka Willow, dcera slavného herce Willa Smitha, se na hudební scéně už pár let pohybuje, nicméně od svého debutového singlu Whip My Hair, který vydala v 10 letech, nezaznamenala větší mainstreamový úspěch. Teď se jí ale daří s novou písničkou Transparent Soul, kterou se ponořila do vod pop-punku. Ve stejném duchu se nejspíš ponese i její nové album Lately I Feel Everything, které by mělo vyjít ještě letos. Objeví se na něm i nový singl Lipstick, na kterém mně zaujal zpěvaččin silný hlas.


Páteční novinky jsou pravidelnou týdenní rubrikou, ve které vybírám a komentuju novou hudbu vydanou za uplynulý týden. Zpravidla vybírám 5 zajímavých novinek různých žánrů, a to ze Spotify playlistů New Music Friday a New Music Friday CZ/SK.

1 komentář:

  1. Je pravda, že rukopis Eda Sheerana je pryč, písnička jako taková se mi líbí, ale k Edovi mi nesedí ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář